Äntligen hemma !

Just det ja, Rubriken säger jö allt..   (a)
Det var super skönt att få komma hem igen efter en helg på landet (:
Men det har vart en rolig helg, de e väll huvudsaken ? :P

Den här veckan börjar vi halv nio och slutar halv två vaarje dag.. eller varje å varje, Måndag, Tisdag å Onsdag..
För vi har "tema" vecka, å temat är Stockholm ..   hm?
å på Torsdag är det studiedag så då är vi lediga (:

Imorgon efter skolan ska jag dra till farsta med typ Sara å kanske emelie.. (?)
Sara ska köpa innebandygrejjer för hon ska börja på innebandy *jiippii*  (: <3
Å jag ska typ kanske köpa nåt, fick min månadspeng i Fredags.. den var efterlängtat (a)

Kommer typ nt vara med på träningen på Tisdag.. Min brorsa var sjuk hela veckan, typ hosta, feber, ont i halsen mm.. Å jag börjar också bli sjuk..  är skiit täppt i näsan å ont i halsen :´(

Ska försöka fixa fram lite bilder från i helgen men min data har fått cpryck så de går typ nt -.-
Men vi får se om de kommer typ nån gång i veckan eller nåt (:

Ska dra å duscha nu, puss / Anna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0